zondag, april 15, 2007

Zolder was weer ontzettend gaaf!

Donderdag avond in m'n eentje vertrokken naar Zolder om me weer eens goed uit te leven. Roy zou vrijdag morgen pas komen.

In Zolder aangekomen eerst wat gedronken in de Otobar en daarna nog even bij de Deelen-clan in de pitbox rond gehangen. Toen op tijd gaan slapen omdat het toch wel weer een lange dag zou worden!
De volgende morgen op tijd opgestaan en al snel tot de conclusie gekomen dat 't erg goed weer zou worden. Het was om 6 uur namelijk al best lekker weer! Ik ben toen Arno gaan helpen met de inschrijvingen in de Otobar. Iets na 8 uur arriveerde Roy ook en die is toen vast een beetje begonnen met het klaarmaken van de auto. De slicks moesten nog gemonteerd worden en het stuur moest ook nog gewisseld worden.
Na de briefing nog even snel de auto laten keuren door GVK en toen de baan op gegaan!

Als eerste heb ik even een paar rondjes gereden om Roy de baan te laten zien en om even te kijken hoe de auto het deed. Toen het stuur aan Roy overgedragen zodat hij zo veel mogelijk rijtijd zou hebben. Helaas was de eerste sessie toen al bijna afgelopen dus heb ik 't stuur weer overgenomen om een snelle sessie te rijden. Dat ging best wel aardig. De auto had beduidend meer vermogen en de remmen deden het ook stukken beter als de vorige keer. Dat maakt het rijden ook een stuk leuker!

Vervolgens heeft Roy een langzame sessie met GVK meegereden zodat hij een beetje kon vertellen hoe Roy moest rijden. Daarna hebben ze ook meteen een snelle sessie gedaan en dat ging volgens Kees erg goed! Toen ben ik ook nog een keertje met Roy meegereden, en ik herkende z'n rijstijl niet meer terug! Ongelovelijk wat een beetje instrucite van iemand met ervaring kan doen. Helemaal super!

Ook na de middagpauze veel gereden en dat ging steeds beter, ik moest er zelf ook weer een beetje inkomen. Helaas moest Roy al weer op tijd naar huis, maar dat mocht de pret voor mij niet drukken, want nu hoefde ik de auto niet meer te delen!

Ook de rest van de dag veel gereden in de snik hete auto, maar dat had ik er maar al te graag voor over! Op 't einde van de dag zelfs hier en daar wat mensen in kunnen halen, dat was ook erg gaaf!

Ik heb zelfs nog iemand horen vragen of ik aub weer de oude motor kon monteren zodat ze me weer bij kon houden! Altijd leuk zo'n opmerking!
Al met al was het echt een geweldige dag! Heel erg weinig incidenten geweest, nauwelijks schades en er is erg netjes gereden!

Bij deze wil ik dan ook de baanposten en de organisatie heel erg bedanken voor de fantastische dag die zonder hun niet mogelijk was geweest!
Bedankt mannen!!!
























Geen opmerkingen: