maandag, augustus 30, 2010

Beetje late update over 1 Juli in Zandvoort met de BDC

Het is al weer een hele tijd geleden dat we op het circuit van Zandvoort gereden hebben en de volgende dag staat al weer voor de deur, maar nu nog maar even snel een verslagje van Zandvoort.
Zoals gewoonlijk begon de dag met het keuren van de andere auto's dus ik kon pas laat de baan op. En dat ging in het begon nou ook niet echt lekker. Erg weinig grip, geen gevoel, helemaal nix. Na een paar rondjes dus maar besloten om de wielen eens te wisselen om te kijken of het daar misschien aan lag. En waarempel! Dat was een wereld van verschil! Nu had ik weer gewoon de grip die ik meestal had (let op, ik zeg niet veel of weinig :P) dus ik kon weer lekker rijden.
Aangezien het nogal warm was die dag heb ik niet echt lange sessies gereden maar wel heel erg veel. Ik heb uiteindelijk zo'n 300km gereden die dag dus ik mag niet klagen!
Helaas eiste m'n drang om sneller te gaan wel een kleine tol... Op 't einde van 't rechte stuk ging ik veel te laat in de remmen wat resulteerde in een uitstapje in de grindbak... Toen de auto stil stond snel uitgestapt en achter de vangrail gaan staan. Je weet immers maar nooit of er nog iemand van de baan af raakt. Gelukkig kwam de afsleep wagen er al snel aan zodat ik ook weer snel op weg kon. Ik had nog wel ff tijd om deze foto te maken:


De rest van de dag gelukkig zonder andere uitstapjes door kunnen rijden :D
Uiteindelijk kan ik dus weer terugkijken op een erg geslaagde dag!
Dus wederom iedereen en met name Dik, Nynke, Geert en Arno bedankt!
Hier nog een paar foto's van Joost:











Geen opmerkingen: