zaterdag, september 09, 2006

Van 't een komt 't ander...

Het plan was vandaag om de fusee kogels te vervangen en de remvloeistof te verversen.
Het liep iets anders...
De linkse fuseekogel was een koud kunstje maar de rechtse was lastiger. Om de fuseekogel te vervangen moet de draagarm er af en dat was nou net 't probleem. Terwijl ik daar bezig was zag ik dat het motorsteun rubber helemaal los gescheurd was.
Meteen maar even een nieuwe gehaald natuurlijk. Maar zelfs met de motorsteun gedemonteerd wilde de draagarm niet los. Dus uitendelijk de hele uitlaat er onderuit gehaald waarna de draagarm en binnen no-time weer onder zat me een nieuwe fuseekogel.
Na overleg met Roy besloten om de uitlaat niet meer terug te monteren maar te wachten tot volgende week en dan het spaghetti spruitstuk dat ik nog heb liggen te monteren.
Allemaal leuk en aardig, maar dat spruitstuk heb ik onder de touring vandaan gehaald omdat dat ding maar blééf lekken.
Dus een manier bedacht om te kijken waar het spruitstuk lek was. En dan krijg je dus zoiets...

Het spruitstuk zit gewoon met een paar bouten en wat kit vast op een stuk MDF. Vervolgens aan de bovenkant water naar binnen gegoten. Dan zie je dit en schrik je wel ff...


Van de week de boel maar eens dicht lassen en dan nog eens proberen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik had nog wel een sproeier voor de in tuin kunnen gebruiken. Even de tuinslang erop aansluiten en het water komt in alle hoeken van de tuin..