woensdag, oktober 17, 2007

Technische ervaringen Zolder

Zo, en dan nu mijn kant van het verhaal!


Ik vond er nix an! :D


Nee, iedereen die me kent weet dat ik dat nooit zou zeggen! Het was weer een geweldige dag en de auto heeft zich weer goed gehouden.

Er waren echter wel een paar minpuntjes. Zoals Roy al geschreven had is de visco waarschijnlijk dood. Af en toe liep de temperatuur onder het rijden ineens een beetje op, om iets later spontaan weer te zakken. Maar als de motor nu op temperatuur is blaast de fan wel vol mee. Dat moeten we dus even bekijken. Mochten er twijfels over de visco zijn dan is het heel makkelijk. Er af met dat ding en een electrisch fan er op. Dat heeft eigenlijk alleen maar voordelen dus misschien dat ik de fan maar gewoon dood verklaar :P

Verder lekt de onderste koelvloeistof slang. Er is ondertussen een nieuwe besteld dus die komt er zo snel mogelijk op.


En dan die remblokken... Tja... ik denk dat ik beter de foto's voor zich kan laten spreken...











Juist... Die zijn helemaal versleten. Er is ongeveer 0.5mm van het ijzer afgesleten.
Er zijn zaterdag meteen originele BMW blokken op gekomen, die schijnen het langer uit te houden dan 2 circuitdag.

Geen opmerkingen: